piątek, 3 września 2010

10 hot stuff's

Zostałam wkręcona do, hmm, jakby to nazwać, gry (?), w której trzeba wypisać 10 rzeczy które mają dla nas jakieś znaczenie. Do gry dołączam dzięki Soni która mnie do niej zaprosiła. :) Tak więc oszczędzam wam zbędne lanie wody :
1. The xx & electro, czyli zespół bez którego żyć nie mogę i gatunek muzyki który uwielbiam.
2. Cappuccino, czyli mój ulubiony smak na świecie.
3. Wszystko co waniliowe - smak, zapach. Lody, jogurty, serki homogenizowane, kremy do ciała, mydła, perfumy. Uzależnienie.
4. Pachnidełka, czyli świeczki, kadzidełka, balsamy, perfumy, wody toaletowe.
5. Róż do policzków, który kocham i nienawidzę widoku swojej twarzy bez jego wyrazistego akcentu.
6. Telefon, czyli moje małe, kochane, różowe z szybko piszącą klawiaturą qwerty. Uwielbiam.
7. Słuchawki, bez których powrót do domu jest niesamowicie nudny.
8. Skórzana ramoneska, która nadaje zwykłym strojom niezwykły charakter.
9. Legginsy, mój prawie nieodłączny element stroju. Wymieniają się tylko z szortami w cieplejszy dzień bądź jedną jedyną parą jeansów zakupioną w Paryżu. :3
10. Lakier do paznokci, bo inaczej długo moje paznokcie nie pożyją, no i nieładne są bez niego.

No i tak przy okazji :

12 komentarzy:

  1. Kurcze ja ostatnio wszedzie szukam zwyklej, klasycznej ramoneski i nigdzie nie moge znalezc. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie też w to wkręcili, ale mam nadzieje też nie lać wody, ale opisać to w taki prosty sposób jak ty. zdjęcia te miały być jaśniejsze, ale był za wielki szum, bo marta nie ma pojęcia jeszcze o mf, tak dokładnie jakby tego chciała. ; * chciałam tel. z qwerty, ale mój tata uznał, że to gówno, ale mam lepszy niż ten, który chciałam ;* wanilia, też ubóstwiam, jak kokos. pozdrawiam, genialny outlook ;* marta batman.

    OdpowiedzUsuń
  3. such stunning great blog and I follow you now!!! It would make me very happy, if you like to follow me, too.

    LOVE
    minnja


    http://minnja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam skarpety! a zwłaszcza zakolanówki!
    swietne szorty

    www.nevermindsir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja nie jestem twoj hot stuff? buuu;((

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne skarpety ! ;)

    www.loousil.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjnie wyglądasz! a za takie długie skarpety dałabym się zabić!

    www.fiorkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. spodenki są poprostu cudowne! Widzę lookbooka , też właśnie założyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. amazing shoes! and really amazing blog!
    check out mine!

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam Twój styl <3
    a zrób mały outluczek tego zdjęcia powyżej ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. super styl:)
    zapraszam również do mnie
    malami-cupcake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń