piątek, 30 lipca 2010

Anitka :*

Jeszcze przed moim wyjazdem do Grecji spotkałam się z Anitką. Anita przyjechała do Polski (na co dzień mieszka w Cork w Irlandii do kąd przeprowadziła się kilka lat temu)żeby odwiedzić znajomych, no i przyjechała też do mnie, do Wrocławia. Poznałyśmy się przez photobloga, co dodatkowo utrzymuje mnie w przekonaniu do internetowych znajomości (z moją ukochaną Mirelką też poznałam się przez internet). Wybrałyśmy się na zdjęcia i chciałabym przedstawić wam wyniki naszej pracy. Sesja jest dość wulgarna i wyzywająca, ale taka właśnie miała być. Więcej na temat naszej współpracy przeczytacie na blogu Anitki.






Oczywiście nie obyło się bez śmiechu i żartów! :)



Bardzo cieszę się, że spotkałam się z Anitką i że spędziłam z nią ten miły dzień. Nie mogę się doczekać naszego następnego spotkania. Moja kochana, przesłodka i zdolna fotografka przyjedzie do mnie w listopadzie, na pewno będzie tak fajnie, albo i lepiej niż ostatnio! Tym razem zorganizujemy jakąś modelkę i wspólnie ją sfocimy. :)


Zapraszam do odwiedzenia blogspota i photobloga Anitki, no i przy okazji może też i mojego photobloga.

6 komentarzy:

  1. Jesteś absolutnie urzekająca! Piękne piegi, usta, nos. Kto by pomyślał, że taka młodziutka jesteś. Widać, że obiektyw Cię wielbi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wielbi ja! i ja ja wielbie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. a mówią, że uroda w tym stylu nie idzie się przebić... a jest? cudownie! w połaczeniu z twóeczoscia Anity jest bez dwóch zdać pięknie!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta sesja jest porostu świetna :) i bardzo do niej pasujesz moim zdaniem.:] Jestes bardzo fotogeniczna...:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo seksowna dziewczyna i te czarne pończochy!

    OdpowiedzUsuń